Månedlige arkiv: mai 2012

Nytt sykkelritt på Sjusjøen

Brøttum IL har gleden av å ønske alle aktive syklister og andre som liker å sykle til sykkelritt på Sjusjøen. Vi har lenge ønsket å arrangere et sykkelritt i vårt eget nærmiljø, og har valgt å legge traseen til Sjusjøen. Rittet er lørdag 28.juli 2012, og det er for alle syklister fra 17 år og oppover. Rittet er ca. 56 km og går i flott fjellterreng mellom Sjusjøen, Åstdalen, Hornsjø og Pellestova. Rittet går stort sett på grusvei med noe innslag av lette terrengpartier. Det er en variert og spennende løype som vi mener passer til både aktive syklister og dere som er mosjonister. Dette er ritt som skal være for alle, så ikke vær redd for å melde deg på! Påmeldingen åpner den 11. juni.

Vi ønsker deg velkommen til sykkelritt på Sjusjøen!

Velkommen til Sjusjørittet

Brøttum IL har gleden av å ønske alle velkommen til Sjusjørittet. Rittet er ca 6mil og går i flott fjellterreng mellom Sjusjøen, Nordseter, Hornsjø, Åstdalen. Rittet går stort sett på grusvei men med noe innslag av terrengpartier. Det er en variert og spennende løype.