Månedlige arkiv: desember 2019

Resultater fra Romjulsrennet Sjusjøen 2019

Det var Anikken Gjerde Alnæs og Stian Hoelgaard som vant Romjulsrennet Sjusjøen 2019.

Romjulsrennet Sjusjøen 2019

Klasse kvinner totalt:

1. Anikken Gjerde Alnæs (Anikken satte løyperekord for kvinner på tiden 1.07.04)
  2. Ingeborg Dahl
  3. Margrete Røssum Dyrhovd

Klasse herrer totalt:

1. Stian Hoelgaard
  2. Vetle Thyli
  3. Simen Engebretsen Nordli

Det var totalt 481 påmeldte til Romjulsrennet Sjusjøen 2019, 443 av disse fullførte rennet.

Alle resultater for Romjulsrennet Sjusjøen 2019 finner du her: Resultater Romjulsrennet Sjusjøen 2019

Smøretips for Romjulsrennet 2019

Vi har fått smøretips av Mårten Soleng Skinstad. Slik løypa var i dag og slik været er meldt i morgen, er det ikke nødvendig med klister. Vi anbefaler god grunning, enten tørrvoks eller sprayklister. Topplaget blir etter værmeldinga i området V/VR55-V/VR65 (i dag fungerte VR62 bra). Vårt fluorfrie glidtips er CH8 fra Swix

Seeding

Vi garanterer kun seeding til de som melder seg på før 28.12.19 kl: 21.00. Grunnlaget for seeding er resultater fra (Romjulsrennet, Stenfjellrunden, andre turrenn samt de fleste Norges Cup renn). Vårt mål er at de antatt raskeste starter fremst og at de med noe lavere ambisjoner starter lengre bak. Vi håper å kunne plassere flest mulig i riktig startpulje.